Kalite Politikamız

 

Yasalar ve yönetmelikler çerçevesinde,  kalite bilinci taşıyan tüm çalışanlarımızın katılımıyla kolay ulaşılır hizmet anlayışı içinde olmak, hasta ve çalışanlarımızın beklentilerine cevap vermek, hasta haklarına saygılı olmak, koruyucu sağlık hizmetlerine yönelik çalışmaların devamını sağlamak.

Her hastamıza değer vermek ve hastalarımızı sağlığına kavuşturmak için kaliteli hizmet sunarak hastalarımızın memnuniyetini arttırmak.

Sağlık alanındaki gelişmeleri yakından takip edecek ve uygulayacak kaynak ve eğitimleri sağlamak.

Hastalarımızı,  çalışanlarımızı  ve  halkımızı sağlık alanında bilinçlendirmek.

Çalışanlarımızın memnuniyetini ve katılımını arttırmak.

Hizmet kalitemizi artırmaya yönelik sürekli iyileşme ve gelişmeyi sağlamaktır. 

 

DİLEK VE ÖNERİLERİNİZ, BİZİM İÇİN ÖNEMLİDİR !
FORMA GİDİN
Tc Sağlık Bakanlığı Dumansız Hava Sahası Saglıkla Buluşma Noktası Sabim ALO 184 ALO 113 Ulakbim İlacım TMO Bimer ALO 150 E-Öğrenme E-Nabız E-Devlet Web Uygulamaları Bilgi Edinme ÇSGB Elektironik Belge Doğrulama Sistemi Konferans Salonu e-posta